
xa0 سال ها پیش وقتی نوجوان بودم این شعرو نوشتم به سبک خراسانی هم نزدیکه xa0 ماه مهمانی خداوند استxa0xa0xa0xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0شو بسوی خدا روان برخیز خیز و از عشق پاک خالق عشقxa0xa0xa0xa0xa0xa0 جرعه ای نوش و پاک بمان، برخیز خیز و از حسرت جهان دروغxa0xa0xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0نفس خود را چو گل رهان، برخیز تا که قلبت زعشق و زیباییxa0xa0xa0xa0xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0وسع یابد، شود جهان، برخیز اهرمن در کمین قلب توستxa0xa0xa0xa0xa0xa0x...
ادامه مطلب