خیلی وقته که صداتو کم دارم
داره خنده هاتم از یادم میره
خالیه آلبومم از عکس چشات
حالت نگاتم از یادم میره
حرفی نمونده بین ما
هر چی بوده تموم شده
هر دو تامون عوض شدیم
احساسمون حروم شده
تقصیر کی بود تو بگو
که آرزوم شد دیدنت
تو یا من که جون می دادم
واسه یه لحظه دیدنت
دستت تو دستای دیگه س
اونکه واست همه کسه
حرف می زنم با یاد تو
این دلخوشی واسم بسه
نمیخوام مثل تو باشم
با یه دنیا بی وفایی
سادگی خیلی بهتره
روزی رو حرفم میایی
سروده ی بوی بهار
نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 23:50 توسط بوی بهار| |
عاشق بوی بهارم...